Ga naar de inhoudMeerjaren planmatig onderhoud:
- jaarlijks presenteren van een doorkijk van 15 jaar voor het planmatig onderhoud (MJOP) ten behoeve van de reservering voor onderhoud
- het opstellen en minimaal om de 3 jaar actualiseren van de MJOP
- de vergadering proactief adviseren over planmatig onderhoud en de gevolgen voor de liquiditeit
- offertes voor in het MJOP gepland onderhoud opvragen en een vergelijk hiervan voorleggen aan het bestuur
- jaarlijkse opname van de te onderhouden onderdelen
- toezicht houden op en coördinatie van de uitvoering van het planmatig onderhoud
Onderhoudscontracten:
- organiseren van de contracten van dagelijks onderhoud, zoals schoonmaak en groenvoorziening
- onderhoud van de gemeenschappelijke installaties organiseren
- oplossen van klachten vanuit de vereniging over kwaliteit/uitvoering van onderhoudscontracten
- relatiebeheer met de contractpartijen
- het steekproefsgewijs ter plaatse controleren van uitgevoerde werkzaamheden aan de hand van de ontvangen facturen
Storingen:
- storingsmeldingen 24 uur per dag aannemen
- reparaties opdragen
- opdrachten geautomatiseerd registreren en archiveren
- signaleren van bijzondere onderhoudsmeldingen of situaties en deze melden bij het bestuur
Algemeen:
- registratie van al het dagelijks en planmatig onderhoud
- eigenaren via het web portaal inzage geven in de onderhoudscontracten, MJOP en klachtenonderhoud.
Modules:
Bestuurlijke Ondersteuning